- Er moet iemand aanwezig zijn om toegang te geven aan onze plaatsers, of zorg dat de sleutels tot de ruimte beschikbaar zijn. Tevens vragen wij u om dicht bij de woning voldoende parkeerplaats te voorzien voor onze vrachtwagen (als er voor uw dossier ook een liftwagen nodig is, dient u plaats te voorzien voor 2 vrachtwagens). Soms is het nodig om de parkeerplaats te reserveren bij de politie van uw gemeente/stad.
- Indien uw bestelling enkele dagen vóór de plaatsingsdatum al bij u geleverd wordt, zullen wij u hiervoor contacteren. In dat geval ook parkeerplaats(en) reserveren aub (indien nodig).
- Indien uw bestelling al 1 of enkele dagen vóór de plaatsingsdatum bij u geleverd werd, vertrekken onze plaatsers om 6u. Als deze niet op voorhand geleverd werd, vertrekken onze plaatsers rond 7u30 in ons fabriek te Pelt.
- Afhankelijk van de afstand naar het plaatsingsadres en de verkeerssituatie (of andere niet te voorziene factoren) op dat moment mag u onze plaatsers verwachten naargelang de rijtijd.
- De ruimte van de plaatsing dient volledig klaar te zijn, winddicht, bepleisterd en droog, vochtvrij, gevloerd en zonder obstakels die de plaatsing zouden bemoeilijken of verhinderen.
-> OPGELET: delicate vloeren (parket / epoxy / beton / …) moeten volledig afgedekt zijn ! - Indien er met u is afgesproken dat u voor mensen zorgt die helpen met het binnenbrengen en leggen van het werkblad, dient u ’s morgens met onze plaatsers af te spreken wanneer deze mensen juist aanwezig moeten zijn. Meestal is dit rond de middag, maar het hangt af van meerdere factoren (zoals de rijtijd, files, de situatie ter plaatse, …) dus op voorhand onmogelijk te bepalen.
- Het is de verantwoordelijkheid van de klant om aan te geven aan onze plaatsers waar de leidingen in de muur zitten. Wij kunnen onmogelijk weten waar leidingen zitten achter het pleisterwerk.